اسیر دام صیاد

یادت باشد خدا را صدا هم نزنی، آنجاست که تو هستی...

اسیر دام صیاد

یادت باشد خدا را صدا هم نزنی، آنجاست که تو هستی...

حافظ

 

بسمه تعالی

رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی  

                       

                        آمد به گوش ناگهم صدای بلبلی 

 

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا 

                          

                         واندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی 

 

 تقدیم به همسر مهربانم

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:17

سلام
خوشحالم که باز آمدم
و خوشحال تر که همیشه سربلند باشید
در پناه خالق مهربانی ها
بدرود

آدم برفی یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:18 http://mahfele-khial.blogsky.com

دوباره سلام
ببخشید آدرس یادم رفت

خط خورده یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:39 http://www.marg-777.blogfa.com


بیا پیشم
از حریم خلوتم
پا کشیده ای
بریده ای
به من نگو
از حروف نام تو
ساده بگذرم
که من
جز قشنگ نام تو
حرف دیگری نخوانده ام !

گل]

[ بدون نام ] دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:45


مرسی همسرم
دوستت دارم

لیلا پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 http://sepah110.blogsky.com/

اصولاً یادگیرى تغییرات نسبتا ثابت در رفتار است که به شکل پاسخ هاى تقویت شده از تجربه و تمرین حاصل مى آید.
یادگیرى سبب مى شود که فرزندان بتوانند با محیط خود سازگارى یابند.
این سازگارى از طریق حل مسائل تازه و ارضاى نیازهاى گوناگون امکان پذیر مى باشد.
تغییرى را مى توان نتیجه یادگیرى دانست که شرایط زیر را دارا باشد.

.......................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد