اسیر دام صیاد

یادت باشد خدا را صدا هم نزنی، آنجاست که تو هستی...

اسیر دام صیاد

یادت باشد خدا را صدا هم نزنی، آنجاست که تو هستی...

بدون عنوان

                                به نام خدا

 

زود خوب شو.

خیلی دوست دارم زود خوب شو.

وقتی که مریض میشه یه دل شوره می یاد سراغم.

از این دل شوره که منو یادخاطره گذشتم میندازه متنفرم.

                                                                              

                                                                                     یاحق

مهدی جان (عج)

به نام خدا

بلاخره روزی تو یکی از تقویم های سال می نویسند:

 تعطیل!روز ظهور آقا مهدی (عج).

اگر بودیدو ما نبودیم از طرف ما روی گل آقا رو ببوسید.

                                                           عید نیمه شعبان بر منتظران مبارک باد.

تمنای وصال

ای آنکه ز دل عاشق دیدار تو هستم

نا دیده تو را واله رخسار تو هستم

در گردن من سلسله ی عشق تو دائم

مجنون سر کوچه و بازار تو هستم

عمریست که در سینه تمنای وصالت

چشمم به ره و در پی دیدار تو هستم

از پرده برون آی که بیگانه ببیند

بیجا نه اسیر رخ گلنار تو هستم

ای مهدی موعود تو چون ظل خدایی

من ملتجی سایه ی دیوار تو هستم

بر در گهت از بهر غلامی بپذیرم

تا فخر کنم خادم دربار تو هستم

هر چند که از هجر تو نالان و فگارم

صد شکر خدا را که گرفتار تو هستم

فگار