اسیر دام صیاد

یادت باشد خدا را صدا هم نزنی، آنجاست که تو هستی...

اسیر دام صیاد

یادت باشد خدا را صدا هم نزنی، آنجاست که تو هستی...

جرم قشنگ

سلام.

دوستان خوبم روزتون بخیر.

این جمله رو تو یه مجله خوندم.

دوست دارم نظرتونو درباره این جمله بدونم.

عاشقی جرم قشنگی است.

                                                                             حق نگهدارتون.

نظرات 6 + ارسال نظر
عاطفه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:39 http://www.golden-camp.blogsky.com

سلام . وبلگ قشنگ و پرمحتویی دارید . اگر خواستید به ما هم سر بزنید خوشحال می شم . منتظر حضور سبزتون هستم .
اگر با تبدل لینک موافقید من رو با نام عاطفه خانوم یا عاطفه جون لینک کنید بعد خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم

عاطفه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:39 http://www.golden-camp.blogsky.com

عاشقی ، آوارگی ، بیچارگی دارد، به پیش مرد باید بود و رفت باید گذشت از جان و کیش زندگی بی عشق مرگ است مرگ بر این زندگی زنده باد عاشق پرستی زنده باد این زندگی

فهیم سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:06

سلام
حالا دیگه جواب منو نمیدی........
باشه :(((((
هر کس به طریقی..................................................
اسمتم که عوض کردی! آذر کوچیکه...

عاشقی جرم قشنگی است.حتما قشنگ که گفتن دیگه.
کاش خودتم نظرتو در بارش می گفتی این جوری باحال تر بود.

فهیم سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:09

من قدر خود را بزرگتر از آن می دانم که محبّت خویش را از کسی دریغ کنم حتی اگر کسی محبّت مرا درک نکند و به خیال خود سوء استفاده نماید.من بزرگتر از آنم که به خاطر پاداش محبّت کنم یا در ازای عشق تمنّایی داشته باشم. من در عشق خود می سوزم ولذت می برم و این لذّت بزرگترین پاداش ممکن است که در جواب عشق خود به حساب آید.

شهید دکتر مصطفی چمران

عاطفه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:41 http://www.golden-camp.blogsky.com

سلام من هم شما رو لینک کردم . بازم به ما سر بزن .

عاطفه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:42 http://www.golden-camp.blogsky.com

عاشقی جرمی هست که مجرم به اون اعتراف می کنه . مجرم حقیقت رو می گه توی عشق واقعی دروغ و نیرنگ نیست . عاشق از جرمی که مرتکب شده پشیمون نیست و جرمش رو بی ترس قبول می کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد